KPOP ! huuuu.... aku nak cakap sikit ni pasal kpop , sebenarnye aku memang minat pon lagu kpop ni, dari kecik2 dah penah dgr dah lagu kpop , cume mase tu tak fanatik sgt. hehe , mase aku start habis sekolah aku terus tetibe je minat kpop.. haha, mase tu baru aku dah fanatik dan serba sedikit tahu pasal kpop ni kan .tapi , tak salah kan minat cume nak btw skit je , memang orang lelaki jarang minat kpop, yup betull , majoriti perempuan yang minat gile2 ngan kpop ni, kalau laki memang jarang sgt2 , haha , yang ade pon segelintir je , sebab selalunye klu boy minat kpop mesti ade yang kutuk2 , cakap kitorang ni gay la , ape la.. tapi pendapat aku la kan.. bende tu tak boleh kite nak halang, minat masing2 kan .. so? why? tk salah laki minat kpop , cume jgn terikut2 sangat dengan style dorang .. hihi .. k la aku nak cite skit ni, btw first aku fanatik dengan lagu group SUPER JUNIOR , yeahhh , actuallly i'm ELF suju fan.. tgk kat bawah ni. hehe
SUPER JUNIOR
aku jadi ELF ni pon dah baru lagi , setahun yg dulu ... suke sangat dgr lagu dorang, lame2 lepas tu aku dah tetarik sikit dengan group TVXQ ! haha , so boleh jadi aku minat due2 group la kan .. i'm ELF tapi crush on TVXQ and JYJ.. lagu dorang pon best gak cume group dorang lagi lame dan lagi legend la skit kan dari suju, dorang debut thun 2003, suju debut 2005 , so respect yang lg lame, hehe
TVXQ & JYJ
haaa .. ni la tvxq n jyj , due group ni la yang paling aku suke diantara group2 kpop yang lain dan sebenarnye aku tak kisah pon ape2 lagu , ape2 group, asal kan best .. haha. k la ni je just nk btw . oke bye !


No comments:
Post a Comment