Thursday, 29 May 2014

★ KPOP ★

KPOP ! huuuu.... aku nak cakap sikit ni pasal kpop , sebenarnye aku memang minat pon lagu kpop ni, dari kecik2 dah penah dgr dah lagu kpop , cume mase tu tak fanatik sgt. hehe , mase aku start habis sekolah aku terus tetibe je minat kpop.. haha, mase tu baru aku dah fanatik dan serba sedikit tahu pasal kpop ni kan .tapi , tak salah kan minat cume nak btw skit je , memang orang lelaki jarang minat kpop, yup betull , majoriti perempuan yang minat gile2 ngan kpop ni, kalau laki memang jarang sgt2 , haha , yang ade pon segelintir je , sebab selalunye klu boy minat kpop mesti ade yang kutuk2 , cakap kitorang ni gay la , ape la.. tapi pendapat aku la kan.. bende tu tak boleh kite nak halang, minat masing2 kan .. so? why? tk salah laki minat kpop , cume jgn terikut2 sangat dengan style dorang .. hihi .. k la aku nak cite skit ni, btw first aku fanatik dengan lagu group SUPER JUNIOR , yeahhh , actuallly i'm ELF suju fan.. tgk kat bawah ni. hehe

SUPER JUNIOR 

aku jadi ELF ni pon dah baru lagi , setahun yg dulu ... suke sangat dgr lagu dorang, lame2 lepas tu aku dah tetarik sikit dengan group TVXQ ! haha , so boleh jadi aku minat due2 group la kan .. i'm ELF tapi crush on TVXQ and JYJ.. lagu  dorang pon best gak cume group dorang lagi lame dan lagi legend la skit kan dari suju, dorang debut thun 2003, suju debut 2005 , so respect yang lg lame, hehe 


TVXQ & JYJ

haaa .. ni la tvxq n jyj , due group ni la yang paling  aku suke diantara group2 kpop yang lain dan sebenarnye aku tak kisah pon ape2 lagu , ape2 group, asal kan best .. haha. k la ni je just nk btw . oke bye !

LENOVO A526 :)


tadaaaa ! handphone baru aku baru beli ni , kahkah, beli handphone baru ni sebab handphone lame dah rosak...haha, sebenarnye motif bukan nak tunjuk pon, huhu sesaje je nak promote kan .. :)

Model : Lenovo A526 

Wednesday, 28 May 2014

Do I Wanna Know Chords by Arctic Monkeys

Gm                             Eb     Cm
Have you got colour in your cheeks? 
Cm                                          Gm
Do you ever get the fear that you can't shift the tide 
That sticks around like something in your teeth 
          Eb             Cm
And some aces up your sleeve 
                              Gm
Have you no idea that you're in deep 
I dreamt about you nearly every night this week 

           Eb               Cm
How many secrets can you keep?
            Gm 
Cause there's this tune I found that makes me think of you somehow 
                    
When I play it on repeat 
   Eb    Cm
Until I fall asleep 
                        D
Spilling drinks on my settee 

[Pre-Chorus] 
          Eb
( Do I wanna Know ) 
          Cm
If this feeling floats both ways 
          Gm
( Sad to see you go ) 
Was sort of hoping that you'd stay
          Eb 
( Baby we both know ) 
          Cm
That the nights were mainly made 
          Gm
for saying things that you can't say tomorrow day 

[Chorus] 
                  Gm
Crawling back to you 
                     Eb       Cm
Ever thought of calling when you've had a few?
               Gm
Cause I always do
                              Eb       Cm
Well baby I'm too busy being yours to fall for somebody new
                     Gm
Now I've thought it through


                  Gm
Crawling back to you 


So have you got the goods? 
Been wondering if you're heart's still open 
And if so I wanna know what time it shuts 
Simmer down and pucker up 
I'm sorry to interrupt 
It’s just I'm constantly on the cusp 
Of trying to kiss you 
I don't know if you feel the same as I do 
We could be together if you wanted to 

[Pre-Chorus] 
Do I wanna know
If this feeling flows both ways?
Sad to see you go
Was sort of hoping that you'd stay
Baby we both know
That the nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day

[Chorus] 
Crawlin' back to you
Ever thought of calling when you've had a few?
Cos I always do
Maybe I'm too busy being yours to fall for somebody new
Now I've thought it through
Crawlin' back to you
Too busy being yours to fall